Imagini filmate cu ocazia testelor efectuate cu SAUR 2. Mai precizam ca anul acesta, pe raul Arges s-au efectuat si testele de flotabilitate si manevra pe apa si de asemenea pe Aeroportul Craiova s-au executat o serie de teste de anduranta si viteza.
SAUR 2 in teste pe Aeroportul Craiova
In mod sigur pana la sfarsitul anului, transportorul SAUR 2 va fi complet omologat si gata pentru productia de serie.
Sursa video: Automecanica Moreni
GeorgeGMT
De data asta e testat cu tot cu turela de MLI 🙂
Ce-i cu toti „ochii” aia de pe turela din video 2?
Si alta intrebare, ce are/poate turela respectiva?
http://www.youtube.com/watch?v=6oFNWPJGyXc
Imi raspund singur la intrebari..
Cel putin tie ti s-a implinit visul in primul clip. 😀 … acum sa mi se implineasca si mie si sa vad SAUR 2 … 6X6 !
Al meu, al tau, macar unu din ele 🙂
Tot nu prea e complet: http://i48.tinypic.com/330eji0.png
🙂 Deocamdata nici SAUR 2 8×8 nu are sigur un drum in viata si tu vrei deja o dezvoltare a proiectului?! Nu cred. Daca avem noroc vom vedea TBT-ul.
Vrabia o am in mana, cioara se lasa asteptata…
George, ai mai pigulit tu vreo informatie despre situatia lui TBT despre care noi nu stim nimic? Daca da, share-uieste nene, spune tot! 🙂
Ca saracu’ SAUR 2, sufera de perceptie eronata de imagine, de cand a intrat in folclor „SAUR…3” :P.
Ok, inteleg ca SAUR 1 are bubele lui inerente ca doar nu a strigat „Hai libi” degeaba la adresa tipicului transportor rusesc, le stim, ca doar de 5-6 ani e aparut saracutul, dar cu 2-ul ce au bre, unii? De ce oare li se pare o solutie de…avarie doar pt. ca „2-ul nu poate fi ca 3-ul”? Beleaua e ca ca s-ar putea sa fie…de avarie…(batut in lemnul biroului ca uneori am o gura spurcata)…dar sa ne tapeasca doar o amarata de cifra? Doar pt. ca 3-ul vine dupa 2, automat 2-ul e – imi cer scuze oamenilor de la Moreni – „mai jaf”? Cat a fost vorba de SAUR 2, majoritatea era multumita, imediat cum a aparut cifra 3 in peisaj, gata, 2-ul e „prapadit, amarat, nu-i bun de nimic”, mai ceva ca maimutotii aia obsedati sa aiba iPhone 5 in loc de 4 doar pt. ca… 🙂 🙂 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=sLrsoONI8ZU
Pana atunci…TBT…TBT…cioara de pe gard el/ea e! 🙂 Asa ca deocamdata…”Traiasca SAUR 2″!
Turela aceea, prezentata odata cu SAUR 2 nu prea este nimic. Adica pe TAB nu este functionala, se avea in vedere montarea sau realizarea unei turele asemanatoare, care pana la urma nu s-a mai realizat.
Nu ar merge si de artilerie autopropulsata (folosind „baza”)?
http://www.armyrecognition.com/components/ebygallery/Eurosatory_2010_international_defense_exhibition/up/draco_wheeled_self-propelled_howitzer_italy_italian_eurosatory_2010_international_defense_exhibition_001.jpg
…un mortier de 120 mm n-ar fi rau
TBT-ul are in plan m ortier 120mm automat. Se poate monta fluierand si pe SAUR 2.
Ar fi o chestie sa te plimbi cu artileria dupa tine cu aproape 100km/h la ora probabil 😀
Bate suta…Cu un obuzier de 105 sau tun cu teava lisa de 120, probabil ca merge mai incet, dar oricum pe sosea probabil ca atinge suta cu orice ai pune pe el. Are motor mare si transmisie automata.
Tinand cont de trendul in „gandirea” factorilor de decizie de la noi (a se vedea avion multirol, modernizare sisteme aniaeriene etc.) mai mult ma apuca oful vazand imaginile astea de la teste. Faine imagini desi sperante sa-l vad cu insemnele pe el sunt mici. Poate TBT-ul daca se trezeste cineva si continua finantarea.
Faine filmulete! Sa speram ca-l vom vedea si pe la unitati, nu doar la expozitii.
HIDROJETURILE AU ACEEASI PROBLEMA CA SI LA OMOLOAGELE VESTICE-NECARENATE SI F SENSIBILE LA ORICE GEN DE LOVITURI.LA ACEST ANIMAL ERAU F USOR DE PROTEJAT PRIN CARENARE.
Asta este intradevar o observatie justa.