noutatea de la Streit Group:
e si amfibiu…
De retinut:
- motor hibrid diesel-electric (uraaa, in sfarsit!) 2500CP
- 140km/h pe uscat/drum
- 30km/ ora pe apa (elice propulsoare)
- senile de cauciuc
- cabina pentru 6 persoane.
- masa 8 tone, cu 2 tone sarcina utila;
Va mai amintiti articolul despre tanchete?
Marius Zgureanu
Citeste si:
.
Seamana cu RIPSAW
https://www.youtube.com/watch?v=H4ibhUBW-Lc
yep.
asta ar fi perfect pentru infanteria marina…
chiar si pentru VM
Interesant. Si mie mi se pare ca se potriveste la VM si BIM.
RIM
hehe, deveni regiment 🙂
Corect RIM. Dar acum serios, are mai multe batalioane acest regiment? Au miscat ceva?
https://www.navy.ro/despre/organizare/structura_bat307.phphttps://www.navy.ro/despre/organizare/structura_bat307.php
Regimentul 307 Infanterie Marină este organizat pe următoarele structuri:
1. Comandamentul regimentului, organizat pe entități organizaționale specializate de stat major (personal, informații, operații, instrucție, logistică comunicații și informatică) și entități de sprijin decizional. Principala destinație a comandamentului o constituie exercitarea actului de comandă şi control asupra forțelor prin planificarea, pregătirea, coordonarea și evaluarea acțiunilor tactice;
2. Batalionul de Infanterie Marină, unitatea de manevră a regimentului destinată executării acțiunilor de luptă decisive pentru îndeplinirea obiectivului în luptă. Batalionul de Infanterie Marină este organizat de regulă, pe Companii de Infanterie Marină cu organizare similară (3-4 plutoane de infanterie marină, pluton de armament greu, echipe de lunetiști, comanda companiei,). În acțiunile tactice de luptă, Companiile de Infanterie Marină pot acționa pe jos (debarcate), pe transportoare amfibii blindate (TAB) sau prin debarcarea de pe ambarcațiuni rapide de desant amfibiu (nave fluviale) și elicoptere;
3. Batalionul de Sprijin Luptă, unitatea destinată asigurării funcțiunilor de sprijin al acțiunilor tactice ale regimentului în luptă. Batalionul este organizat pe subunități specializate: Compania I.S.R. (cercetare-supraveghere), Bateria de Artilerie (sprijin prin foc) și Compania Stat Major (comunicații-informatică, sprijin de geniu, protecția forței, treceri desant etc.);
4. Compania Logistică, subunitatea destinată asigurării sprijinului logistic al acțiunilor de luptă în câmpul tactic, prin principalele funcțiuni specifice: aprovizionare-reaprovizionare, transport, întreținere tehnică, sprijin medical, servicii de campanie și infrastructură.
Multumesc Marius!
Ai in acest articol, la sfarsit, interviu cu seful RIM: https://rnhs.info/ro/noutati-la-marea-neagra-vii-turcia-ucraina-romania/
Sunt niste probleme tehnice cu rnhs-ul, dar vei putea citi articolul. Pentru interviu trebuie sa urmeazi link-ul din articol.
Daca s-ar vrea si ar f bani s-ar putea concepe si produce in Romania de catre structurile/companiile specializate + interesate, normal cu tehnologie si licente ultramoderne, un vehicul transportor de lupta senilat modern dtpdv modular blindat pe dimensiunile aproximative ale MLVM-ului pt a-l inlocui pe acesta?
mai tineti minte articolul despre tanchete? 🙂
https://www.rumaniamilitary.ro/tancheta
In primul film, nenea ala arab zice ca vehiculul e dezvoltat (proiectat si construit) integral in EAU, de Sreit Group.
In al doilea film, vocea de pe fundal ne anunta solemna ca Storm MPV e dezvoltat de Highlands Systems, „a UK based R&D company”.
Pana la urma, care are dreptate?
In rest, „Furtuna” arata bine, ar avea potential atat in zona militara cat si pe piata civila. Ramane de vazut daca va si convinge, sau va muri speranta.
aia din UK e firma mama cred eu, care a dezvoltat conceptul. Streit Group din EAU cred ca e firma care il va produce, daca au clienti.
Asa cum GPV era conceptul american, vandut apoi cu drepturi de productie pentru produsul final FNSS PARS.
http://forcesmilitary.blogspot.com/2011/01/fnss-8×8-pars-apc-and-terrex-av81-apc.html
La fel cu Terrex 8×8, conceput de Timoney Technology of Ireland, si apoi dat cu drepturi de productie catre ST Kinetics in Singapore si Otokar Turcia.
rectificat, ei zic ca fost conceput in UAE, deci probabil doar compania mama e britanica.
Sigur are 2500 CP?
asa zice ala in video 2, daca am inteles bine… e probabil putere instantanee cumulata cu ala hibrid.
Ripsaw, la 4 tone, are 750 CP
Asa am înțeles și eu din clip, dar sunt sceptic – 312,5Cp/tona e imens și s-ar luat la intrecere cu un Ferrari.
Off course! Ei cu manutele si creierasii lor l au conceput /realizat!! ???. Sa fim seriosi, ciuhabii nu sunt in stare sa isi exploateze niste amarate de rafinarii, fara tehnicieni si ingineri straini mor de foame cu petrolul in brate. Cred ca in firma asta, streit group, 99%din angajati sunt occidentali +cativa arabeti in conducere de decor. Cam cum facura si cu misiune spre marte. 1/4 miliard petro$, trei universitati americane, racheta transportoare japoneza, si o caruta de ciuhabi cu covorasul in dotare, cica ei au facut robotelul! Fugi tare bai frate!
Mai exact bazdagania este proiect ukrainean. Firma se numeste Highland systems si este un joint venture cu arabetii din EAU. Adica ukrainenii au venit cu proiectul si realizarea prototiptilului iar ciuhabii, ca de obicei, cu petrodolarii si cica facilitatea de productie. Copy paste dupa nasterea pantsir ului. Ma miram sa ii duca neuronul pe pitecantropi sa faca asa ceva.