ARO Super 10 (pe sasiu/motorizare de ARO 24)
Sau daca suntem nauci si vrem „JLTV-uri”, macar sa cerem capota si grila sa semene cu cea de ARO 24x, ca sa nu mai plangem 😉
ARO https://cyd.ro/wp-content/uploads/2016/03/aro-tunning_65868500.jpg
si IMS https://www.4tuning.ro/images/aro-m-461/aro-m-461-bfc22eb6b1e0aa3b9-0-0-0-0-0.jpg
Diferente intre el si GAZ:
GAZ 69, impreuna cu varianta lui in patru usi GAZ 69A au un sasiu curb in zona puntilor.
IMS-ul si M461-ul au un sasiu perfect drept.
GAZ 69 are un motor cu supape laterale, asemanator cu cel de Pobeda.
IMS-ul are un motor cu supape in cap, derivat din cel de Carpati.
GAZ 69 are amortizoare cu brate, genul celor care se mai vad pe la usile de intrare in blocuri sau institutii.
IMS-ul are amortizoare telescopice.
GAZ 69 are reductorul montat pe o traversa pe sasiu, legat cu un cardan scurt la cutia de viteze.
IMS-ul poate cupla doar spatele sau 4X4.
GAZ 69 are frana de mana pe cardan.
IMS-ul are frana de mana pe rotile din spate.
Ar mai fi lampile de semnal fata, stopurile, gaurile din masca radiator, etc
Depinde despre care IMS este vorba. Au fost 3 la numar: IMS 57, IMS 59 si M461.
IMS 57 avea motor cu supape laterale. Era un motor Ford (la fel ca si in cazul GAZ 67).
IMS 59 avea motorul Gorki (adica un motor Dodge); din cate inteleg este acelasi motor ca Gaz69.
Ca sa dam Cezarului ce-i al lui, caroseriile (in toate cazurile de mai sus) erau de „inspiratie” Americana/Bantam.
Masinutele astea sunt foarte capabile in offroad si sunt preferate pentru fiabilitate si costuri reduse. Intrebati pe la cluburile 4×4.
Zambiti un pic se refera la aplicatiile militare, banuiesc. 🙂
dar groaznic de inconfortabile si inghesuite.
taticul lor se numea Samurai si este foarte ieftin pentru pasionatii cu buget redus. Si capabil insa musai sa fie a doua masina, altfel iti rupe salele pe sosea.
E o modificare a modelului civil de Suzuki pentru anul 2019 ? https://youtu.be/D3piu-RbplM.
Motorul e posibil sa fie francez. 1.500 cc diesel de la Renault. Nu sint sigur.
Pe alte modele ( ca Vitara) monteaza diesel italian . 1.600 cc cu 120 CP.
Zici ca I Lada Niva….flipping hell man….Duster rulzz….
Asta chiar e cotet de masina….si in plus astia de la Suzuki au fabrica la Orban in ograda…numai pe motivul asta si nu as lua asa ceva….plus ca arata ca unu’ Scapat in cap….un fel de Sorel al masinilor…??
Duster pe toata linia
Ce daca e autoportant , table din compozite pe el sau demontat tot ce e amovibil pana la „schelet” si „lucrat” la el
E ieftin , e „off the shelve” de gasesti piese peste tot ,e simplu de intretinut etc
possible military applications… 🙂
aro 10? poate si 240? nu era frumos sa stea alaturi?
ARO Super 10 (pe sasiu/motorizare de ARO 24)
Sau daca suntem nauci si vrem „JLTV-uri”, macar sa cerem capota si grila sa semene cu cea de ARO 24x, ca sa nu mai plangem 😉
Cît e comisionul?!
D’aia ciuguuki și nu Humwee..
No comish for me, I work for ghostly peanuts.
ARO
https://cyd.ro/wp-content/uploads/2016/03/aro-tunning_65868500.jpg
si IMS
https://www.4tuning.ro/images/aro-m-461/aro-m-461-bfc22eb6b1e0aa3b9-0-0-0-0-0.jpg
Diferente intre el si GAZ:
GAZ 69, impreuna cu varianta lui in patru usi GAZ 69A au un sasiu curb in zona puntilor.
IMS-ul si M461-ul au un sasiu perfect drept.
GAZ 69 are un motor cu supape laterale, asemanator cu cel de Pobeda.
IMS-ul are un motor cu supape in cap, derivat din cel de Carpati.
GAZ 69 are amortizoare cu brate, genul celor care se mai vad pe la usile de intrare in blocuri sau institutii.
IMS-ul are amortizoare telescopice.
GAZ 69 are reductorul montat pe o traversa pe sasiu, legat cu un cardan scurt la cutia de viteze.
IMS-ul poate cupla doar spatele sau 4X4.
GAZ 69 are frana de mana pe cardan.
IMS-ul are frana de mana pe rotile din spate.
Ar mai fi lampile de semnal fata, stopurile, gaurile din masca radiator, etc
Depinde despre care IMS este vorba. Au fost 3 la numar: IMS 57, IMS 59 si M461.
IMS 57 avea motor cu supape laterale. Era un motor Ford (la fel ca si in cazul GAZ 67).
IMS 59 avea motorul Gorki (adica un motor Dodge); din cate inteleg este acelasi motor ca Gaz69.
Ca sa dam Cezarului ce-i al lui, caroseriile (in toate cazurile de mai sus) erau de „inspiratie” Americana/Bantam.
https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-64
https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-69
https://dantalmaciu.wordpress.com/ims-57-1957-1959-inceputul-legendei/
https://ro.wikipedia.org/wiki/ARO_IMS
Masinutele astea sunt foarte capabile in offroad si sunt preferate pentru fiabilitate si costuri reduse. Intrebati pe la cluburile 4×4.
Zambiti un pic se refera la aplicatiile militare, banuiesc. 🙂
E uichend de vara, ne mai relaxam un pic… 🙂
dar groaznic de inconfortabile si inghesuite.
taticul lor se numea Samurai si este foarte ieftin pentru pasionatii cu buget redus. Si capabil insa musai sa fie a doua masina, altfel iti rupe salele pe sosea.
100% corect!
E o modificare a modelului civil de Suzuki pentru anul 2019 ?
https://youtu.be/D3piu-RbplM.
Motorul e posibil sa fie francez. 1.500 cc diesel de la Renault. Nu sint sigur.
Pe alte modele ( ca Vitara) monteaza diesel italian . 1.600 cc cu 120 CP.
Zici ca I Lada Niva….flipping hell man….Duster rulzz….
Asta chiar e cotet de masina….si in plus astia de la Suzuki au fabrica la Orban in ograda…numai pe motivul asta si nu as lua asa ceva….plus ca arata ca unu’ Scapat in cap….un fel de Sorel al masinilor…??
Duster pe toata linia
Ce daca e autoportant , table din compozite pe el sau demontat tot ce e amovibil pana la „schelet” si „lucrat” la el
E ieftin , e „off the shelve” de gasesti piese peste tot ,e simplu de intretinut etc
https://gaadiwaadi.com/suzuki-jimny-pickup-version-on-sale-in-new-zealand/
new mini „technical”? 🙂
Reusim sa punem o 14,5 pe ea, asa, ca sa fim modesti? 🙂
Imi aminteste oarecum de ARO 10 si de camioneta aia mai noua, care a ramas doar pe planseta:
http://libertetxt.e-monsite.com/pages/mon-1er-4×4.html
https://a1.ro/news/social/mircea-diaconu-vrea-sa-renasca-din-cenusa-fabrica-aro-si-sa-scoata-din-saracie-orasul-campulung-id139970.html
https://adevarul.ro/locale/iasi/noul-aro-romanesc-nascut-propria-cenusa-iasi-mult-munca-nu-mai-este-dorinta-sa-l-omologam-1_5874d1995ab6550cb84fbdf6/index.html
https://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/raport-de-tara-2019/raport-de-tara-ce-a-ramas-din-campulung-casa-singurei-masini-100-romanesti-dupa-ce-uzina-aro-a-fost-vanduta-pe-nimic-1118885