TARDEC – Ultra Light Vehicle (ULV)

TARDEC – Ultra Light Vehicle (ULV)   Research Prototype Advanced Testing Phase:

 

 

 

13 comentarii:

  1. Uite si date tehnice despre masina:
    http://www.army-technology.com/projects/ultra-light-vehicle-ulv-project/
    Oricum…….. e mai tare Panhardu’ de la Logistica ….. 😉

    • Sa nu te superi pe mine dar Loganul meu merge pe drumuri si mai proaste…..nu ma impresioneaza deloc ….

      • fara suparare, inseamna ca aceia care au hotarat dotarea cu dustere se pricep la inzestrare si tehnica iar americani sunt o turma de loaze impreuna cu DARPA si restu,

        loganu ca si dusteru sunt niste jafuri de parada, bune pt. aprovizionare cu alimente a armatei ca au capacitate mare de incarcare – acesta este singuru rol pe care il pot avea,

        ULV este altceva, asigura protectie pt. ocupanti si implicit probabilitate de supravietuire in conflict,
        protectia asigurata de dusteru militar este (cum se spunea inainte de WW1) minunata dar lipseste cu desavarsire

        • Ai perfecta dreptate…eu doar am zis de faptul ca nu m-a impresionat deloc faptul ca el e ULV-asta merge doar pe drum drept in videoclip.

  2. Ieftin … Made in Rumania … avem di” toate … pentru asa ceva .. ce ne tine pe loc ? … poliTichia …

    https://www.youtube.com/watch?v=uXTKFFSlBx0

  3. pt nishte vehicule ca astea MRAP 4×4 si 6×6 plus ULV-LTV 4X4 pt MAPN si MAI, ar trebui revigorata fabrica ARO dwe la Campulung-Muscel jud.Arges. cu investitii guvernamentale si externe pt, tehnologie.

    • @dobra.horia. ARO Campulung NU MAI EXISTA! Ce sa revigoreze!? Au ras fabrica pana la temelie, nu mai exista hale, nu mai exista nimic! Sunt unii ce produc cablaje auto, privati, altii ce produc matrite (probabil ca mai sunt), ceva depozite cu substante chimice periculoase (a fost si scandal pe treaba asta in mass-media), cam atat dupa cate stiu…

      • solutia exista,
        si se numeste actiune in justitie prin care se solicita instantei anularea contractului de vanzare cumparare,

        este interesant ca FPS, AVAS acum AAAS in alte situatii in care cumparatorii firmelor mici ale patriei nu si-au respectat obligatiile au intentat actiuni imediate de anulare in justitie, la ARO nu,
        era vorba totusi de o fabrica mai mare, nu se justifica sa fie suparat investitoru care evident a achitat smenu direct la cine a trebuit,
        in mod normal statu a uitat sa mai intreprinda ceva,

        daca o fi adevarat, daca o fi zvon nu se stie, dar unii cred ca persoana care a cumparat ARO era agent secret al cuiva, de aceea nu s-a pornit nici o actiune impotriva lui,

        saraca tara bogata pacat ca-i locuita,
        primii de pe glob cu pantalonii jos in fata oricarui infractor,
        sper ca Nastase si ai lui sa plateasca odata pt. raul facut odata cu vanzarea Aro in 2002,
        dar cu atatia comunishti vechi si noi e mai greu: stalin si poporu rus fericire ne-a adus.

        anularea contractului de vanzare cumparare presupune repunerea partilor in situatia anterioara,
        fabrica si bani nu mai exista, macar daca am recupera drepturile rezultate din brevetele ARO,

        masinile se produc inca langa noi in Cehia,
        nici fata de astia nu avem pardon: Priplata de la Tepro, CEZ si orice alta modalitate prin care tara asta ii plateste pe cehi este perfect normala,
        tara nu are justificare platii unor sume de bani in inzestrare dar gaseste resurse pt. a subventiona economia Cehiei; nu mai spun ca CEZ este de stat – pt. ca ar insemna ca marele economist Valentin Ionescu care a descoperit ca statu nu poate detine nici o fabrica ar trebui sa demisioneze si acum din functia din care i-a in continuare bani de la stat

        masinile se pot reconstrui oriunde la Moreni, Marsa, Brasov, etc.

    • Plus ca numele apartine acum unui SRL din Cehia care nu face nimic, dar care va avea grija sa ceara 100 de milioane pe denumire daca vrei sa pornesti productia cu numele ala:

      http://www.aro4x4.cz/english/

      Iar daca vrei s-o pornesti sub un alt nume, cum zice WW, uzina nu mai exista. Mai degraba faci una noua oriunde in tara… sau mai jmeker, faci cerinte exacte si te duci cu ele la Dacia sau Ford, aia au oameni, hale, utilaje, experienta si mai au si lant de aprovizionare functional… plus ca Dacia e pe profit si exporta in draci, e un model de business.

      Daca statul roman ar vrea (eheee…) s-ar duce la Dacia cu un contract de 300 de milioane de euro si le-ar da comanda: in atatia ani, sa-mi produceti atatea autovehicule de atatea tone cu motor de atatia CP, garda la sol atat, s-o scoateti la un pret intre X si Y euro etc… si fac pariu ca in 4 ani ar iesi un autoturism de teren minunat, fiabil, cu motor bun si caracteristici bune, in parametri ceruti de guvern, si ar avea si unde sa-l produca chiar si in 1 000 de bucati pe an. Aia da productie de razboi, pregatire, etc.

      • Nici nu trebuie asteptat 4 ani, au deja disponibila o intreaga gama:
        http://www.renault-trucks-defense.eu/Defense
        iti trebuie doar un contract multianual in care specifici ca mimim 50% din produs si/sau asamblarea finala sa fie facuta in Romania. Important e sa ai un contract de cateva sute de bucati, pentru 16 nu convingi pe nimeni sa deschida o linie de fabricatie…

        • Nu ne putem permite experimente ieftine
          Am avut si in WW2 tancuri renault inutile in conflict

          Daca dorim putem lua lucruri în care francezii sunt varfuri in Evropa radare, rachete, experienta vasta in submarine, si vase de lupta, etc.
          Tancu francez nu ni-l permitem este prea scump, la fel cu rafalu

          • Nu e obligatoriu sa fie unul sau altul desemnat. Normal e sa faci o licitatie, cu contract multianual cu sute de bucati si cerinta de fabricare minim 50% componente sau asamblare finala in tara. Problema e ca la noi se cumpara tot la cativa ani cateva bucati, maxim cateva zeci. Nimeni nu va face sau muta o linie de fabricatie in Romania pentru cateva zeci de bucati.

  4. Exista alte fabrici in Romania care sunt capabile fara probleme sa construiasca vehicule militare blindate. Iar proiecte exista, de exemplu acesta:
    http://www.auto-bild.ro/headline/ejder-yalcin-4×4-vehiculul-blindat-realizat-pe-baza-unui-parteneriat-intre-turcia-si-romania-98348.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *