Aruncătorul grenadei de la Kiev a fost filmat. Trei militari au murit
Numărul victimelor în urma exploziei din fata Radei Supreme de la Kiev s-a ridicat la trei, transmite agenția ucraineană UkrInform. Potrivit sursei, ieri în urma exploziei a decedat un soldat al Gărzii Naționale a Ucrainei, iar în dimineața zilei de azi, în urma rănilor a mai decedat un soldat.
În jurul amiezii, ministrul de interne al Ucrainei, Arsen Avacov, a anunțat că al treilea soldat ucrainean a decedat în spital.
Jurnaliștii au înregistrat persoana care a aruncat o grenadă în cordonul de poliție din fața clădirii Radei Supreme din Kiev. Incidentul sângeros, care a dus la moartea a cel puțin trei militari și la peste 140 de răniți, a avut loc ieri în timpul protestelor de la Kiev împotriva reformei constituționale.
Pe înregistrare. omul care a aruncat grenada are fața ascunsă cu o mască.
Jurnaliștii susțin că în timpul ciocnirilor cu poliția, membrii partidului „Svoboda” au încercat să provoace un conflict cu soldații Gărzii Naționale, folosind înjurături și trăgând de scuturi.
Aruncătorul grenadei este un militar demobilizat – Igor Gumeniuk, care a participat la luptele din Donbas în cadrul batalionului ”Sici”.
Grupurile ultranationaliste ucrainene fac exact jocul Moscovei. Ori sunt total idioti ori chiar leadershipul lor primeste ordine de la Moscova.
Cred ca sunt total idioti!!! Vor sa tina o tara intreaga facuta din petice de la altii.
Poroshenko: proiectul amendamentelor constitutionale nu prevede statut special pentru Donetsk, Luhansk ocupate de Rusia
Noroc -daca se poate spune asa – ca dadu ala cu o grenada ofensiva (mie asa mi se pare) ca daca dadea cu ananasu’ facea macel…Eu nu inteleg cum dracu nu aveau lunetisti pe cladire, da’ pitzipoance hlizite la ferestre da!
Cati lunetisti trebuiau sa fie ca sa poata supraveghea fiecare metru patrat dintr-o multime aproape compacta?
L-ar fi descoperit doar printr-un noroc si l-ar fi lichidat doar daca reusea, in cele 2-3 secunde cat a durat sa scoata grenada din buzunar si s-o arunce, sa-si dea seama ce a are in mana si, in special, sa fi avut ordin sa traga fara sa ceara confirmare.
Putin probabil. In cel mai bun caz, il impusca dupa ce arunca grenada.
Si chiar daca printr-un noroc chior dibuia ca aia e grenada si il impusca inainte sa o arunce, iti dai seama ce iese? „Guvernul trage in populatie”…degenera totul si chiar ne trezeam cu maidan 2.0 si cu un ultranationalist la butoanele ucrainei.
Plus ca scapa grenada intr-o multime de oameni neprotejati de vesta, scut sau ce mai aveau politistii ucraineni.
n.avea cum sa.l vada a fost rapid. însa ce în Ucraina e naspa rau de tot.Fara o unitate coagulata la maxim a europenilor se va alege praful de bunastarea Europeni.
Idioti…
Tocmai au anuntat al treilea deces.
maidan 1 – made in usa
maidan 2 – made in russia
cetatenii din Ucraina – victime colaterale 🙁
Nu este clar deloc ce se intampla in Ukraina. Polonia,Ungaria,Rusia,populatia locala,mafia evreiasca, toti sunt implicati si situatia este departe de a se fii linistit. Populatia obisnuita ,INCA nu s-a decis clar intr-o anume directie. Ukrainienii nu sunt orice natie, ci un mix de popoare razboinice. Ar fii sfarsitul a tot ce stim noi pana acum daca astia o iau razna ,la modul serios. Deocamdata se bat doar niste copii in curtea scoli….
Mafia evreiasca… Nu poti vorbi serios. Te referi la evreiii gay fascisti din propaganda rusa?
Mai studiaza. Semyon Mogilevich,Marat Balagula, Evsei Agron, Boris Nayfeld etc…iti par ukrainieni.Lista este prea lunga pt a ii enumera aici dar sa sti ca mafia ukrainiana este predominant evreiasca.
Cred ca se refera la Prorosenko, Timosenko, Yatseniuk, Kiltscho care toti sunt de etnie evreiasca, impinsi de la spate de-alde unii ca Kerry si Nuland care si ei sunt de aceeasi etnie. Una peste alta lovitura de stat din 2014 din Ucraina a fost infaptuita de o clica de evrei, pe model Rusia 1917 si si de asta data tot cu bani din vest, ca in vremurile bune.
Bre de unde stii ca aia mentionati de tine sunt evrei?
Io zic sa organizam dispozitivul securistic si sa-l atacam in haita 🙂 ))))
Nuland:
http://www.nndb.com/people/567/000120207/
Poroshenko e ortodox dar tacsu se numea Alexei Valtsman suedez din Odessa.
Arseniy_Yatsenyuk:
„Yatsenyuk has two major issues that will come to a head before the elections. Firstly he is „Swedish”, which according to political analyst Taras Kuzio”
http://www.isn.ethz.ch/Digital-Library/Articles/Detail//?lng=en&id=103593
Timosenko nu este suedeza dar este in relatii de stransa cooperare.
Si bonus:
George Soros pe numele de suedez György Schwartz
Prorosenko:
http://davidduke.com/ukraine-presidential-frontrunner-petro-poroshenko-secret-jewish-roots/
Yatseniuk:
http://www.theguardian.com/world/2014/mar/04/who-governing-ukraine-olexander-turchynov
„He has played down his Jewish-Ukrainian origins, possibly because of the prevalence of antisemitism in his party’s western Ukraine heartland.”
http://politikym.net/biblioteka/knigi_dla_skachivaniya/znamenitue_evrei_ukrainu.pdf – pagina 7
http://www.jta.org/2009/08/10/news-opinion/world/ukrainian-jews-want-mayor-charged-for-slurs
http://media.mcclatchydc.com/smedia/2014/03/12/19/02/h10XD.So.91.pdf
http://www.isn.ethz.ch/Digital-Library/Articles/Detail//?lng=en&id=103593
„Yatsenyuk has two major issues that will come to a head before the elections. Firstly he is Jewish, which according to political analyst Taras Kuzio, could pose a major problem. ”
Astea erau de prin 2009, dinainte sa devina „superstar”.
Timosenko:
https://en.wikipedia.org/wiki/Yulia_Tymoshenko – „some of the hypotheses (concerning her Jewish roots) have been labelled as provocative, or could be designed to create negative PR, although her Minister of Communications had in 2005 described her origins as half-Jewish, half-Armenian.”
Kiltscho:
http://www.dailystormer.com/vitali-klitschko-is-a-jew/
John Kerry:
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Kerry
„John’s paternal grandparents were Austro-Hungarian Jewish immigrants who converted to Catholicism”
https://web.archive.org/web/20140330160306/http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kerry
In articolul din 2014 de pe wikipedia (articol editat mai tarziu) scria ceva mai detaliat asa:
„It was discovered in 2003 by genealogist Felix Gundacker[60] that Kerry’s paternal grandparents were born Jewish as „Fritz Kohn” and „Ida Lowe” in Austria, changed their names to „Frederick and Ida Kerry” from „Kohn” in 1900 and converted from Judaism to Roman Catholicism in 1901.”
Victoria Nuland:
Daca ne uitam pe Wiki, in ziua de azi nu scrie nimic despre originile ei evreiesti: https://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Nuland
Daca ne uitam insa in arhivele WayBackMachine, vedem ca informatiile legate de originile ei evreiesti au fost sterse in 2014 🙂
https://web.archive.org/web/20140510052844/http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_Nuland
„Nuland is the daughter of Yale bioethics and medicine professor Sherwin B. Nuland, whose original surname was Nudelman. In her father Dr. Nuland’s books and interviews, he openly describes a family history of depression and mental illness, which required electroconvulsive therapy and led to his resignation as a clinician at Yale. Victoria’s paternal grandfather was Meyer Nudelman from a family of Jewish immigrants who came to New York City from the Russian Empire.”
Sotul Victoriei Nuland (Nudelman) e si el evreu, informatie care a fost stearsa de pe Wikipedia dupa anul 2008:
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kagan
https://web.archive.org/web/20081029235032/http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kagan
„Kagan and his family are Jewish and live in Brussels, Belgium.”
Nu-i asa ca e bine sa tii istoria pe internet? Nu mai trebuie sa te chinui sa cotrobai prin arhive sa tai bucati din ziare care incomodeaza, cum facea Stalin…
etnie evreiasca….iudaismul este o religie nu o etnie…
p.s. John Kerry e catolic….
Evreii sunt un grup etnico-religios. Adica o etnie cu o singura religie…dar asta nu inseamna ca etnicii respectivi nu se pot converti la alta religie. De exemplu stramosii lui John Kerry au fost evrei din ungaria care s-au convertit la catolicism.
Adica poti sa fii etnic evreu dar sa ai alta religie.
Nimic mai fals. Sunt de fapt mai multe etnii sub religia iudaica una dintre ele sunt evreii sefarzi alta sunt evreii askenazi si astea sunt doar 2 exemple ca sa iti demonstrez ca te inseli.
Mai are rost sa iti zic ca evrei sunt si negri ? Ai auzit de evreii etiopieni ? 🙂
Asta cu evreii grup etnic sunt gogosi. E ca si cum ai spune catolicii sunt un grup etnic….
John Kerry pe numele adevarat John Khon are radacini suedeze.
http://judaism.about.com/od/jewishgenealogy/a/jewpas_kerry.htm
John Forbes Kerry was born on December 11, 1943 in Aurora, Colorado, at Fitzsimons Army Hospital. He was the second oldest out of four children born to Richard John Kerry, a Foreign Service officer and lawyer, and Rosemary Isabel Forbes, a nurse and social activist. His father was raised Catholic (John’s paternal grandparents were Austro-Hungarian Jewish immigrants who converted to Catholicism) and his mother was Episcopalian. He was raised with an elder sister named Margaret (born 1941), a younger sister named Diana (born 1947) and a younger brother named Cameron (born 1950). The children were raised in their father’s faith; John Kerry served as an altar boy.
A fost pana si baiat de altar la catolici asa ca nu stiu de unde le scoateti…..
Torquemada a avut si el inaintasi evrei convertiti la catolicism. Si nu cred ca poate afirma careva despre Torquemada ca a fost doar un conversos de fatada.
Luati la noi exemple, avem o multime de Botezat si Botezatu. Ce credeti ca au fost la origini? Turci sau evrei.
Asta daca tinem, totusi, la adevarul istoric. Restul problemelor, de genul antisemitism sau filosemitism ma lasa rece. Omul e OM sau jigodie indiferent daca e botezat sau nu, daca o are retezata (p..la) sau nu.
De acord cu tine.
Am o presimtire sumbra vis a vis de viitorul Ucrainei, tara din secolul xxI, cu valente nationaliste de sec XX. Drum bun si cale batuta le uram! 🙂
Eu am o presimțire buna, Ukraina va avea soarta Iugoslavei.
Daca i-a ranit/omorat pe politisti aia e grenada DFENSIVA.
http://www.ummija.ro/grenade.htm
Aia ofensiva nu are schije, face zgomot mare eventual fum. Ca GELA.
Daca ar fi fost defensiva nu cred ca mureau doar trei avand in vedere unde a fost detonata si aglomeratia de persoane de la fata locului.
Chiar imi place cum vad unii de la est evrei peste tot. Si daca cineva are origini evreiesti, automat este vinovat de ceva grav (ceva, nu se stie exact ce). Parerea mea este sa analizati cine este un factor mai destabilizator in ziua de azi: Israelul sau Rusia? Ar trebui sa va fie mai rusine ca sunteti rusi si raspanditi propaganda decat ar trebui sa le fie altora ca sunt evrei.
De acord cu tine, am lasat comentariul lui „unu” doar pt ca am tot fost acuzat ca as fi pro-israelian. Doar ca nu sunt, am insa bun simt.
N-am treaba cu evreii ca si natie am avut colegi si sefi evrei si mi se par oameni foarte capabili si extrem de uniti ca si etnie, cu o medie de inteligenta peste cam toate celelalte natii.
Am doar probleme cu anumite cercuri de influenta evreiesti care se folosesc de unitatea specifica evreilor pentru a forma organizatii subversive. Masoneria e un exemplu bun.
Kennedy a fost impuscat pentru ca a incercat sa scoata la lumina organizatiile cu caracter secret din SUA, denumite de Kennedy „tightly knit, highly efficient machine”.
Am postat chiar si un filmulet cu un celebru discurs al lui Kennedy tinut cu ceva timp inainte sa fie asasinat, filmulet care nu s-a publicat, nu am inteles exact de ce.
Il repostez aici:
https://www.youtube.com/watch?v=RdUsJHeVXiE
„The very word „secrecy” is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and secret proceedings.”
„For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies on covert means for expanding its sphere of influence–on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations.”
E clar la ce se referea si de ce si-a luat glontul. Intamplator Oswald a fost asasinat de catre un evreu (Jacob Leon Rubenstein) la doar 2 zile dupa capturarea sa de catre politie. Oswald a sustinut tot timpul ca nu a fost el asasinul si ca este o inscenare.
Tot intamplator, artizanii Revolutiei Bolsevice din 1917 erau si ei evrei, finantati de cercurile de influenta din SUA si Germania inclusiv seful plutonului de executie care l-a inpuscat pe tarul Nicolae al 2-lea impreuna cu toata familia lui era si el evreu (Yakov Mikhailovich Yurovsky).
Republica Sovietica Bavaria, care a fost o incercare de instaurare a comunismului in Germania a fost si ea infiintata de Ernst Toller si Eugen Leviné, care din nou pur intamplator erau si ei evrei.
Dar eu sunt sigur ca e doar o intamplare, si ei nu erau organizati in nici un fel si nici nu se ajutau in nici un fel intre ei. Si masoneria e o organizatie caritabila minunata care vrea binele lumii, de aia avem cate o placuta cu Rotary sau Lions la intrare in fiecare oras din Romania.
De masoni ce parere ai?
Masonii ma fac sa rad in hohote.
Am impresia ca 90% din ei sunt niste fraieri care habar n-au ce fac. Primesc ordine si le executa orbeste, idioti extrem de utili, fiindca masoneria recruteaza doar oameni importanti (afaceristi, judecatori, avocati, politicieni, artisti). Fiecare isi executa ordinele fara sa stie exact care e „the big picture”, si se ajuta intre ei neconditionat fiind „frati”.
Din cate am inteles de la unii care au avut mai mult contact cu „insideri”, in cercurile lor li se spune ca ei vor fi stapanii si restul vor munci pentru ei in viitor, si ca sa fii mason te face un fel de stapan peste „prostime”, ca restul sunt un fel de animale de tractiune pe langa „iluminati”.
Povestea asta e pe bune, nu e din „blogosfera”.
Gigi becali e mason. Daca tu crezi ca gigi pune la cale lumea….am fi aflat toti dp gsp