XH-59A/S-69-Sikorsky-Experimental/Research Helicopter- un stramos al X2/Raider-ului, capabil de viteze de peste 500km/h.
Si o abordare putin diferita, nu la fel de reusita, tot pentru a obtine viteza crescuta: Sikorsky S-72. Sistemul de catapultare a pilotilor a fost ulterior folosit de alti producatori…
Daca polonezii merg pe Sikorsky si noi pe Airbus, pe ei ii vad mai bine cu toti derivatii viitori ai lui X2.
Oare o fi loc in estul Europei si pentru V-urile lui…Bell?
toata lumea inclusiv americanii se vor uita de 2 ori cand vor face afaceri cu ei ca au dat dovada de neseriozitate.
Poate „inebunesc” politrucii nostri si aduc Bell sa cumpere IAR + o comanda de 48 de Cobre si Airbus sa ofere H125 cargo, medevac si naval.
Ai nostri deja au facut RFI prin US Army sa cumpere elicopter multirol direct din SUA, prin reteaua lor de achizitii… ce investitii?
http://www.rumaniamilitary.ro/ok-cumparam-elicoptere
“Romania is looking to procure a close air support (CAS) helicopter with secondary troop transport, cargo, and medical evacuation (MEDEVAC) capabilities…”
„Airbus sa ofere H125…”
H215 probabil…
Sikorsky S-97 Raider e „crème de la crème”.
Dar ce faci cu asa ceva ?
Eu il vad pe S-97, de exemplu, ca escorta pentru V-22. Sau FOS.
E ceva care demonstreaza o concept. Poti apoi dezvolta o intreaga familie pe aceeasi arhitectura.
Rob , ce au făcut polonezii se numește demnitate ! Si a fost un semnal dat binomului Franta& Germania proruse , la îndemnul ” fratelui mai mare ” . Intelegi acum ce sa întâmplat de fapt ?